Wednesday, April 15, 2020

De-a lungul...

... anilor am asistat la accidente de joaca ale copiilor. Am facut si multiple "pelerinaje" pe la urgenta cu panica si jena de rigoare a unor parinti care nu isi controleaza 100% copiii.

Bineinteles, niciodata nu m-am simtit confortabil la camera de garda, dar acum parca mai mult ca oricand ma streseaza sa nu fim nevoiti sa facem o vizita inopinata intr-un loc de unde ai cele mai mari sanse sa culegi Covizi nedepistati si neizolati.

M-am surprins pe mine atragandu-le atentia copiilor aproape zilnic, mai ales ca au obiceiul de a se catara pe tot ce intalnesc in care, la inaltimi iresponsabil de mari.

4 comments:

  1. Al nostru acum s.a gandit sa se joace in pod pentru prima data in viata lui... bine inteles ca a gasit o barna pe care sa se plimbe pana a picat, a cazut de la 1m pe fan, lovindu-se cu coastele de o grinda. Greu s.a miscat in ziua aceea, dar a trecut. Am avut ocazia sa discutam si sa inteleaga mai bine cum sa fie mai precaut si sa se gandeasca la ce s.ar putea intampla rau. Daca ar fi fost mai grav, trebuia sa mergem la spital sa ii faca radiografie si poate il interna singur.

    ReplyDelete
  2. Niste coaste rupte nu sunt o gluma🙄

    ReplyDelete
  3. Bine ca a scapat... Ingerul pazitor e "de vina" 😏

    ReplyDelete