Tuesday, January 21, 2020

Cand am inceput...

...acest blog, l-am gandit ca pe un spatiu virtual in limba romana unde sa comunic cu femei care au conceptii asemanatoare mie, sa gasim impreuna inspiratie si incurajare si sa impartasim trairi similare (aceasta fiind o modalitate de eliberare emotionala tipic feminina).

Desi ma feresc sa scriu cand nu am o dispozitie interioara buna, in niciun caz nu am intentionat niciodata sa fac pe perfecta, ci mai degraba sa las sa se inteleaga, prin felul in care Dumnezeu lucreaza cu viata mea, ca o familie numeroasa in spatiu mic si pe bani putini nu e o pacoste, ci o bucurie, daca stii cum sa gandesti si cum sa privesti problema.

Cu atat mai mult nu mi-am dorit ca materialele de aici sa fie bibliografie pentru ca unele capete seci sa o foloseasca la rusinat nevasta din dotare: "Uite, ma, aia cum poate?" Aceasta informatie a ajuns la urechile mele virtuale😊 si nu mi-a placut deloc. Este un efect advers nedorit.


Domnilor, radem, glumim, dar o cruce grea se ridica de buna voie si in conlucrare intima cu Dumnezeu. Altfel apare cartirea, vrajba, mania, ura si nu cred ca ele pot fi un fundament pentru o familie de oameni normali la cap. Daca vreti o viata in Hristos, incepeti cu updatarea propriei fiinte si se vor intampla minuni.

2 comments: