Thursday, January 23, 2020

Am o mare...

...bucurie: eram programati pe 30-31 ian la operatie la oftalmologie pentru Anastasia (obstructie canal lacrimal) si cred ca s-a rezolvat.
Simptomatologia consta in acumularea unei cantitati considerabile de secretii purulente pe traseul infundat, bombarea acestui chistulet sub piele in unghiul intern al ochiului. La presiune digitala se elimina pana la 1ml puroi din ochisorul bolnav. O masam de 4-5 ori pe zi si deja ne pierdusem orice nadejde ca simplul masaj va rezolva ceva. Are deja 9 luni...


Minunea s-a produs intr-o seara in care noi, parintii, eram pe la Elena, iar Anastasia a rămas cu Iuliana. In momentul in care a incercat sa o curețe la ochi, a apăsat puțin mai tare, de sus in jos si a simtit ca un cracment. In clipa aceea singurul ei gand a fost: "Mamaaa, nenorocii fata😯"
Nu ne-a spus nimic pana cand nu a auzit de la mine ca toate sunt bune si frumoase si ca poate chiar si-a revenit canalul. Slava lui Dumnezeu pentru toate!

14 comments:

  1. Cat de frumoase sunt! Se vede că au lumina in suflet!

    ReplyDelete
  2. Slava Domnului! O minune...rugaciunile Elenei pentru surioara ei lucreaza. 🙏

    ReplyDelete
  3. Domnul sa va binecuvinteze!
    Iertati ma, poate o sa vie se para egoist din partea mea, am trei fetite si un baietel, acum insarcinata a cincea oara - o surpriza mare- tot cu o fetita. Ieri am aflat si sunt atat de trista si am gandit multe lucruri rele, despre nedreptatea Domnului si mi am respins fetita . Nu l postati daca e deplasat, va rog doar daca puteti sa mi dati un sfat, o incurajare, sa nu mai fiu atat de réa! Doamne ajuta, Alina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragă Alina, Dumnezeu nu este nedrept! El știe cel mai bine ce ne duce la mântuire, de ce nu primești cu bucurie ce dăruiește? Nu te lăsa influențată de părerile altora, ai șansa de a oferi exemplu de viață plăcută lui Dumnezeu acestei fetițe mai ușor decât ar fi fost în cazul unui băiat, fiindcă ești femeie, iar ea te va lua drept model toată viața ei. Apoi, gândește-te că până la 50 de ani, când va apărea menopauza, sunt destule șanse ca în familia voastră să mai apară sarcini, cu baieței. Sunt gânduri de împotrivire, de tulburare, alungă-le ascultând sau citind Psalmul 20 și Psalmul 33 și rugăciunea ultimilor stareți de la Optina. Pe mine m-au ajutat întotdeauna în perioada nemulțumirilor din timpul sarcinilor (am 4 băieți și 2 fetițe). Doamne ajută!

      Delete
    2. Psalmul 22, nu Psalmul 20, scuze!

      Delete
  4. Nu esti rea. Esti obosita. Plange-te la Dumnezeu! Nu respinge copilul. Mai intelept este sa respingi la timp un "avans" daca stii ca nu poti duce.

    Ca sa nu ti se mai para surpriza, asuma-ti ca orice intalnire fizica se poate materializa asa. Acum, daca este un copil, iubeste-l ca pe primul. Ce stie el despre greutatile vietii?

    Nu e deplasat ceea ce scrii. Sunt mii de femei care traiesc ceea ce traiesti tu. Roaga-te si cere si altora sa te pomeneasca!

    ReplyDelete
  5. Va multumesc mult! Eu stau bine cu teoria, sufletul se impotriveste! E foarte greu caci toti m au facut in fel si chip de la Al treilea copil, salvarea a fost fond baietel, au acceptat mai usor! Stiu ça am multa mandrie, altfel nu mi ar pas asa de mult ce cred altii! Pana si fetita a venit plangand de la scoala caci o colega i a spus ça am o problema ,fiindca a anuntat o de sarcina! In familia sotului inca nici nu am anuntat! Ultima oara am fost facuta moldoveanca, caci stiu sa fac doar copii, ça sunt ça nu stiu ciné ça n am auzit de contraceptie, acum cel mai adesea sunt sfatuita sa mi leg trompéle! Noi suntem in Belgia, financier nu sunt problème. Problema mea este ça nu ma rog si Cad mereu si mereu ! Domnul sa va rasplateasca, m ati mangaiat mult prin aceste cuvinte!

    ReplyDelete
  6. Va multumesc mult! Eu va citesc mereu si primes multa mangaiere si incerc sa aplic unele sfaturi Care le gandesc aici! Cad mereu si mereu si mi e greu sa ma ridic! Poate de aici si aceasta stare, nu ma rog indeajuns, nu ma incred in Domnul!

    ReplyDelete
  7. Alina, inteleg ca esti departe de tara, ca va cresteti copiii singuri...enjoy, nu stiu ei ce pierd si mai ales nu au niciun drept sa iti tina morala..tu ii anunti, ce vor ei sa spuna, sa auda doar ei..te imbratisez si iti doresc putere de la Maica Domnului!

    ReplyDelete
  8. Pentru Alina:
    Eu am un baiat, urmat de 3 fete. Tot timpul au fost sicanari, din partea celor apropiati. Mi-am dorit toti copii, chiar daca e atat de greu cateodata. La ultimele sarcini, doar sotului i-am spus rezultatul testului(si ne-am bucurat pentru), la ceilalti abia dupa 3-4-5 luni. Tocmai pentru ca nu vroiam ca gandurile lor negre sa-mi afecteze odorul. Copiii isi mai doresc fratiori(chiar ziceau ieri ca ar vrea sa fiu in fiecare an insarcinata :).
    Parintele duhovnic imi zicea: "cand cad in deznadejde, il las pe diavol sa ma judece." Nu trebuie sa ii permitem sa isi bata joc de noi. Mie de Dumnezeu sa imi fie frica.
    Legat de rugaciune, am gasit acest cuvant al Arhim. Emilianos Simonopetritul care vorbeste despre Casatorie(cred ca il voi citi periodic ca sa ma intaresc)
    http://www.cuvantul-ortodox.ro/casatoria-taina-cea-mare/
    TeodoraM

    ReplyDelete
  9. Si eu iti impartasesc bucuria. Fetitei mele de 6 luni, i-a disparut secretia de la canalul lacrimal infundat de vreo 10 zile. La 4 luni cand am fost cu ea la oftalmolog, Doctorita a zis ca in 99,8% din cazuri trece pana la un an doar cu masaj. Abia apoi discutam despre interventie. Mi-a recomandat sa ii fac masaj(adica cu degetul aratator sa apas de la varful ochiului spre nara) de 4 ori pe zi, 3-4 apasari. A zis ca dupa ce dispare sa mai continui inca minim 2 saptamani masajul. Slava lui Dumnezeu pentru toate.
    TeodoraM

    ReplyDelete
  10. Doamne ajuta...Slava Domnului, sotul s a bucurat , a spus ça nu suntem la loterie! Si el saracul are mai multe de tras ça mine , pana si la servici i au spus ça este iepure si totusi e mai intelept ça mine, imi spune sa nu punem la suflet. Si ma uitam ça in octombrie, atunci am concept o caci am intarcat o pe Xeniuta, e Sfanta Anastasia Romana. Azi ma uitam cu fetele mai mari la pozele cu familia dumneavoastra si am citit perle! Au spus ça ce frumos e ça sunteti multi! Maicà Domnului sa va aiba in paza si pe mine sa ma intelepteasca!

    ReplyDelete
  11. Dumnezeu e cu tine Alina ..e minunat ca vine al 5-lea ingeras ; atat de minunat! ce da Domnul e mai bine El stie ce planuri marete are cu fetita :* ...cunosc o familie cu 7 fete si sunt minunate...ai o incercare dar "striga"la Maicuta Domnului so te va ajuta in tot ceea ce faci...Nu te lasa Dumnezeu! esti binecuvantata!

    ReplyDelete
  12. Sa nastem copii cati are Dumnzeu in plan...dtiu ai ispite cred ca toti care nu folosim metode contraceptive avem ispite di sfaturi de la cei din jur...sfaturi dracesti...so eu am fost sfatuita sa-mi leg trompele sau sa iau anticoncepționale iar cand le raspundeam ca NU aruncau in mine cu pietre. Noi sa ne rugam unii pt altii sa ne sustinem la greu si Dumnezeu lucreaza. Asta-crucea femeilor-nasterea de prunci si educarea lor.

    ReplyDelete