Thursday, February 17, 2011

  • Mami, cum se numesc glandele sugătoare ale limbii?
  • Un copil care avea chiloţei cu zilele săptămânii credea că ziua se schimbă în funcţie aceştia "Mami, azi nu vreau la grădi, dă-mi chiloţii cu sâmbătă!"
  • Doi frăţiori aveau o mămică obeză. Când ea dormea, cel mic a observat că are călcâiele crăpate şi a strigat la fratele mai mare: "Vino repede, mami a crăpat!"
  • Tot auzind spunându-i-se aceeaşi replică după ce-şi spunea vârsta frate-meu a răspuns " Am 3 ani şi mulţi înainte!"
  • Eca: "Mami, cu cine să mă mai mărit eu? Nu vezi ce frumoasă e Anastasia (o colegă de grădiniţă)?"
  • "Nu mă mai înţeleg cu profesorul de sport (Ionuţ, cls 1) mă duc să citesc la Salptire!" După 10 minute se întoarce: "Am citit un rând!" Următoarele două ore de sport nu le-a mai făcut cu proful lui (nu se ştie de ce), apoi a venit vacanţa de iarnă. I-a dat Dumnezeu o pauză...

No comments:

Post a Comment