Thursday, February 24, 2011

Încredere

pâine de casă, de casă cu 7 persoane
    Cu câţiva ani în urmă, stând de vorbă cu părintele Iustin Pârvu i-am mărturisit neîncrederea mea în anumite rânduieli ale Bisericii. M-a privit pătrunzător cu ochii lui albaştri şi m-a întrebat: "Dar la tine la facultate crezi tot ce te învaţă profesorii?" Nu a fost o replică menită să vindece îndoielile mele, dar m-a ajutat mult să nu cred orbeşte tot ce începe cu sintagma "s-a descoperit că". Corelând cu ceea ce am reţinut din documentarul "End Game" şi anume că se doreşte controlarea maselor prin instaurarea unei "dictaturi a ştiinţei"( se finanţează cercetări al căror rezultat poate fi prezentat denaturat pentru a susţine diverse interese) am învăţat să nu fiu impresionată de toate recomandările OMS. Cel mai la îndemână exemplu sunt vaccinurile. 
    Am văzut prezentări de medicamente făcute de oameni slab pregătiţi, care reprezintă de fapt o firmă şi nu sunt deloc obiectivi; vin cu texte de genul "produsul nostru este el mai bun pentru că..."; sunt mai degrabă manifestări în domeniul economic decât un acte ştiinţifice medicale.Auditoriul este format din medici care nu se întreabă de ce nu se vorbeşte şi despre efectele adverse ci sunt interesaţi ce pixuleţe se dau la protocol. Am întrebat odată pe cineva care venise la grădi la o şedinţă cu părinţii şi prezenta Pikovit comprimate: "Ce colorant folosiţi şi de ce?" După o pauză penibilă mi-a răspuns "Mă voi interesa..." deci nu cunoştea nici ingredientele produsului.
   Altă chestie dubioasă este că, după ce am auzit la un raport de gardă la secţia de pediatrie că nu se mai administrează Vigantol (s-a vorbit încet şi voalat despre asta-se pare că are potenţial epileptogen) medicul de familie mă asaltează (pe mine şi pe toate mămicile de sugărei) cu flacoane cu Vigantol gratis. Interesant, nu? Oricum pe mine nu m-a prea afectat: sunt o mamă care a uitat sistematic de cele două picături pentru că nu cred că Dumnezeu ne-a lăsat să fim dependenţi din faşă de pastile. Expunerea la soare şi laptele de mamă au fost suficiente, nu am nici un copil rahitic.


No comments:

Post a Comment