Friday, November 9, 2018

In sfarsit...

...ne punem centrala pe gaze, ca prea mult s-a saturat sufletul nostru de facut baie cu bidoanele si de frig in casa. De ce acum? Fiindca asta-vara nu a fost hotarat sotul, tot sperand ca asociatia isi va redresa problemele cu furnizorii, apoi am avut eu probleme de sanatate cu sarcina. Abia acum m-am putut mobiliza sa pregatesc terenul pt lucrari si sa fac curat in urma muncitorilor.

Daca tot fac santier si mut mobile prin casa, as si zugravi putin ca e prea murdar peste tot. Va fi greu cu aerisitul si uscatul peretilor, dar simt nevoia sa imi amenajez cuibul (sau vizuina, daca vreti😊) inainte de a ajunge cu burta la gura. Sper sa se termine totul cu bine si sa treaca repede, fiindca ma irita nespus praful, mizeria si dezordinea.


Astazi: montajul tevilor de gaze. Slava Domnului, intr-o zi s-a terminat tot, inclusiv curatenia de dupa. Bineinteles, nu am fost singura, ci ne-am implicat toti (cu cartelile si fofilarile de rigoare ale unora), altfel nu reuseam sa pun totul la punct pana seara, ba sa mai fac si mancare pt batalion, sa pun rufe la spalat, sa iau copilul de la scoala si sa merg si la un control pt sarcina in spital.

No comments:

Post a Comment