Friday, November 16, 2018

Fiindca...

...tot am facut pe profesoara de rabdare catre copii am avut parte si eu ieri de niste teste😊

Am lovit masina. Intre doua scuaruri pe bulevard am virat stanga. Tot acolo era stationata o alta masina venita de pe contrasens, asteptand si ea sa vireze stanga. Simultan cu mine in intersectie a intrat in dreapta mea cu viteza mare o a treia masina venita devpe o straduta fara prioritate. Incercand eu sa evit coliziunea cu cea din urma, am acrosat putin masina stationata in stanga mea. Pana sa ne dam noi jos din masini, inculpatul a sters-o, asa ca vinovata de daune am ramas eu.

Imediat m-am gandit: "Sa vezi scandal! Poate iau si vreo doua..." stiind cata rabdare si cat simt al realitatii au oltenii nostri in general. Din fericire in masina lovita de mine erau niste oameni cumsecade. Vazusera si ei cealalta masina. S-au comportat cu un bun-simt deosebit, desi de abia de doua zile isi cumparasera masina. Mi-am exprimat scuzele si regretul pentru incident si am rezolvat totul la casa de asigurari. Ramane de vazut cat va fi paguba noastra.

Va spun sincer: atitudinea lor plina de intelegere si omenie m-a ajutat enorm sa nu tin suparare pe cel care a incurcat traficul de fapt si a disparut cu lasitate. Totul e bine cand se termina cu bine.

No comments:

Post a Comment