Thursday, February 10, 2022

Grija de multe

 Ma doare chiuveta cu vase murdare

Ma doare si ciorba ce fierbe pe foc

(Ce vrea condimente, verdeata si sare) 

Si toate cate asteapta sa fie puse la loc


Ma dor si rufele ticsite prin cosuri

Ce stau sa fie de mine sortate

Spalate-n masina, apoi ude, snopuri

Intinse cu grija, uscate, calcate


Ma striga podeaua, sa fie-aspirata

Ferestrele cer sa fie sterse de praf

Gunoiul trebuie dus, hartia reciclata

O zi daca stau, toata casa-i un jaf. 


Ma arde mereu un dor de tainica ruga

Scripturile stau nedeschise pe raft

Iubirea-mi prin joc la prunci vrea sa ajunga

Viata imi cere concret a ce am doar in "draft"... 


8 comments:

  1. Rugă este Si toata aceasta muncă a femeii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depinde cum se raporteaza la ea, daca este facuta in iubire sau in cartire

      Delete
  2. Sunt ale dumneavoastră versurile?
    Mă regăsesc și eu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Autoarea este si isi doreste sa ramana in anonimat.

      Delete
  3. Da,pai deveniți niste leneșe care stau toată ziua cu cartea în mână și se joacă cu copiii!!! Echilibru!!!!

    ReplyDelete
  4. Imi plac versurile. Sper ca autoarea sa ne mai mangaie si cu altele.

    ReplyDelete
  5. Si eu ma regasesc printre versurile acestea...cand te coplesesc grijile si treburile toate,cum ma aflu eu acum, nici sa te rogi nu mai apuci din pacate

    ReplyDelete