Sunday, February 13, 2022

Eu...

... am venit catre biserica pe la 16 ani si m-am indragostit de tot ce am aflat despre spiritualitatea ortodoxa. 

Am si avut privilegiul de a avea acces la informatie altfel decat strict prin babe superstitioase sau prin vreun "popa" plictisit si fara dictie. Am intalnit oameni vii, ravnitori, am ascultat muzica bisericeasca bună, am auzit predici bine pregatite si conferinte duhovnicesti selecte, am avut posibilitatea sa cumpar carti valoroase, sa merg in excursii la manastiri si sa comunic cu tineri cu preocupari spirituale.

Toate acestea m-au hranit interior, m-au mangaiat, mi-au raspuns la intrebari si mi-au linistit framantarile interioare. Cu toate astea, pana tarziu in viata, desi am trecut prin numeroase spovedanii, nu am parcurs un proces elementar de autocunoastere si constientizare. Nu mi-am formulat limpede ce anume caut cu adevarat in biserica, ci am mers mai mult pe firul trairii si al emotiei spre ceea ce ma odihnea launtric.

Pe langa o intelegere a felului in care se dobandeste NEMURIREA sufletului omenesc si o cale de a transcende materia, intelegand rostul lucrurilor si accesand PUTERI neobisnuite, sufletul meu tanjea in primul rand dupa IUBIREA lui Dumnezeu cea atotcuprinzatoare si atotvindecatoare. 

No comments:

Post a Comment