Saturday, December 18, 2021

In casa...

... noastra nu se aude numai muzica bisericeasca, desi eu asa mi-as fi dorit initial. Desi 90% din auditii se desfășoară in castile lor, ca sa nu fie poluata generatia tanara, uneori mai razbate din baie cate un ritm aflat in top pe youtube. Asa se face ca intr-o dimineata mi-a atras atentia un refren penibil gen manea "Construiesc un imperiu! Construiesc un imperiu! Construiesc un imperiu!"

Desi era enervant, mi-a dat o idee interesanta despre ceea ce facem noi, mamele, in lucrarea noastra aparent banala de a naste si creste copii. Reproducerea, accesibila oricarui mamifer pentru perpetuarea speciei, pare cumva lipsita de valoare. 

Tinand cont insa ca dintre toate vietuitoarele, singur omul poarta in el chipul dumnezeiesc si poate deveni fiul Lui dupa har, o mama crestina are o misiune extraordinara pe care trebuie sa o constientizeze si sa o afirme (atat pentru sine cat si pentru intarirea altor surori) ori de cate ori ispite de gand sau de la oameni o descurajeaza:

CONSTRUIESC O DINASTIE!

CONSTRUIESC O DINASTIE!

CONSTRUIESC O DINASTIE! 

5 comments:

  1. Pfoai, asta e ispita no 1 si la mine. Din păcate noi nu putem asculta la căști (Ioan are prb cu auzul si evitam căștile). Imperii nu construim, dar cantam la tobe :)), ascultam "eye of the tiger" si alte "cântări" asemănătoare. Noi avem 2 boxe google, una la. băieți, una la noi. A noastră "stie" doar colinde si cântece pt. copii, in ro si en, iar a băieților numa' melodii vechi (tobosareala, rockareala- soft, nu hard :))). Anul asta, Moșul a furat si el startul si a adus băieților un pick up (aveam câteva zeci de placi din vinil care stăteau sa adune praful) si am schimbat nitel "decorul". Ascultam de toate, inclusiv muzica patriotica :d. E o senzație minunata. Deși pick up se poate conecta la o boxa, totul e altfel :d.

    ReplyDelete
  2. Stati bine... La noi nu e number one nici pe departe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Încă suntem in creștere :)))).
      M-aștept sa pice "turnul" in orice moment :d.
      Pt mine e ispita no 1,pt ca nu imi place genul de muzica pe care il asculta băieții si mi - e si foarte, foarte greu sa o aud zilnic, si la volum ridicat. "Creierii" mei (a se citi nervi :)))) sunt intinsi la maxim, de la prima ora.

      Delete
  3. Violeta A., noi avem unele viniluri pe care am dori sa le dăruim, caci rudele și prietenii, de când au aflat ca avem pick-up și copii care asculta povesti și muzica la el, ne-au daruit atat de multe incat pe unele am ajuns sa le avem în dublu exemplar( ex un vinil care contine povestile Tom Degetel si Pinocchio).Mi-ar parea rău să le păstrez asa, în pod, și sa se așeze praful pe ele. Dacă sunteți interesați, noi cu drag vi le-am face cadou. Nu știu exact ce vârstă au copii d-voastra, dar mai avem și unele cu muzica veche, pe Valeriu Sterian stiu sigur ca îl avem pe vreo 3 viniluri. Dacă oferta este tentanta, o sa va rog sa îmi scrieți pe bianca.bobaru@yahoo.com.

    ReplyDelete
  4. Calule, mănânci ovăz? :)))
    Normaaal ca acceptam. Sarutmana!
    Iti scriu un mail după ce ma eliberez un pic.

    ReplyDelete