Friday, December 17, 2021

Amuzament...


... in doi, preluat dintr-o carte cu experimente

2 comments:

  1. Daa. Si noi facem experimente. Am descoperit de curând o super carte. Avem vreo 7 carti cu experimente, dar ultima mi se pare cea mai reușită. Exp sunt simple, f bine explicate și nu necesita cine stie ce materiale.
    "experimente amuzante pentru copii se numește". Ed Flamingo.
    Saptamana trecuta am făcut un lift, folosind un umeraș, o rola de la hârtia igienica, o sfoara, niște bănuti si o figurina lego. Toți copiii s-au jucat cu el, chiar funcționează.

    ReplyDelete
  2. Va recomand și eu două carti cu experimemte, foarte frumos prezentate, amândouă apărute la DPH: În lift cu Einstein și Enciclopedia experimentelor în practica. Am facut și noi din ele,dar destul de puține, caci fetita mea cea mai mare are numai 8 ani. Pt copii mai mititei, este o carte de la Editura Casa, Experimentam și descoperim, din care, urmărind imaginile, au lucrat singure și au fost foarte incantate.

    ReplyDelete