Sunday, February 1, 2015

Piure

In ultima saptamana de scoala Eca  avut niste modificari de orar. Intr-una din zile s-a incurcat si l-a rugat pe tati sa o duca la scoala mult mai devreme decat ar fi trebuit. Vazand ea ca e singura pe-acolo, si-a adus aminte ca vorbisera altceva cu doamna invatatoare. A mers la secretariat si a cerut voie sa ne telefoneze ca s-o luam.
Cand a venit acasa mi-a povestit ca a asteptat la doamna directoare in birou.
"E foarte draguta, mami. M-a servit cu niste biscuiti. Apoi mi-a spus ca are doua fete care sunt tare mofturoase la mancare si m-a intrebat cam ce mancam noi acasa, ca sa se inspire si ea..."
"Si tu ce-ai zis?"
"Pai n-am vrut sa-i zic de ciorbe si supe si i-am zis ca mancam... piure"
...ceea ce este foarte departe de adevar, fiindca n-am mai gatit piure tare de mult: vine postul Pastelui si vreau sa lichidez orataniile de prin congelator.

Cu ocazia asta mi-am amintit ca si Maria, la o ora de dirigentie la care discutau despre importanta de a avea un  program zilnic, a fost pusa de diriginta sa spuna clasei programul meu zilnic :) Sa ma enervez sau sa ma simt flatata?

7 comments:

  1. Orice copil ar fi fost probabil ar fi fost intrebat aceleasi lucruri, nu cred ca le intereseaza in kod special de tin. Pur si simplu le roade curiozitatea la modul general.

    ReplyDelete
  2. da, pe astia ii roade curiozitatea cand stiu ca sunt atatia frati care sunt cuminti, nu inteleg cum de se poate, si ei abia se descurca cu doi, stim curiozitatiile astea..

    ReplyDelete
  3. sa te simti flatata , bineinteles! pentru ca majoritatii oamenilor din zilele noastre li se pare ceva imposibil de realizat sa cresti 7 copii ! si e aiurea , ca daca te uiti in urma la bunicile noastre cresteau cu brio si pe timp de razboi si boli de neimaginat, de la 7 copii in sus .

    ReplyDelete
  4. crestina ...,,pe astia" ...sunt profesorii copiilor vostri ...totusi

    ReplyDelete
  5. Avand in vedere ca aveti o familie in care domneste armonia, aveti copii sanatosi si studiosi si cuminti, cred ca foarte multe femei sunt constiente ca sunteti un model. Flatare sau nu, daca ati scrie o carte cu sfaturi casnice as cumpara-o!

    ReplyDelete
  6. si pe noi ne mai intreaba ce mancam, dar... de obicei romanii. Am remarcat ca cei din tarile nordice intreaba de obicei: ce iti place sa te joci/ ce iti place sa citesti.

    ReplyDelete
  7. cat despre intrebarea despre program, mi se pare fireasca. Sunt atatia care nu reusesc sa isi tina un ritm si fara copii,asa ca voi sunteti de admirat ca sunteti ordonati. Presupun ca se vede si la copii asta.
    Eu sper ca vor sa faca un exemplu.

    ReplyDelete