Thursday, February 5, 2015

De primavara

Ieri am iesit la o plimbarica si am facut fotografii (eu si Grigo) la tot ce ne aducea aminte de primavara. Am cautat sa gasim micile semne ale vietii ce pulseaza in subteran sau detalii care i s-au parut lui frumoase, de-asta printre verdeturi si frunze uscate am strecurat si o baterie Toshiba aruncata in gradina blocului :)

baloanele sunt o necesitate :)







cu degetelul explorator




catelul blocului


o radacina +botoseii fotografului :)


si bineinteles, ghiocelul (goicelul, dupa Elena)
dupa sarma ghimpata...

4 comments:

  1. Esti o frumoasa Ecaterina draga! si toate postarile tale sunt atat de naturale. multumesc mult!

    ReplyDelete
  2. frumoasa din poza e fata mea cea mare :))

    ReplyDelete
  3. Draga mea, stiu ca este fata ta, doar te urmaresc de atata timp. eu vorbeam de tine. tu esti bucuria lor si a noastra. va pup pe toti si sa aveti o zi linistita, maria

    ReplyDelete