Saturday, February 7, 2015

Desculti...

...prin zapada

7 comments:

  1. Nu merge linkul. Apare doar istela in loc de cristela
    Eu nu-s deloc o persoana friguroasa, de exemplu iarna nu port caciula, pulover, dresuri(doar geaca peste o bluza, sosete in picioare si o fusta lunga peste), dar sa ies desculta in zapada nu cred ca as putea.

    ReplyDelete
  2. L-am mai pus inca odata. Bine ca mi-ai scris, ca nu verificasem.
    Am iesit si eu, si, spre surprinderea mea, senzatia de rece nu a fost cu mult mai intensa decat la dusurile reci de picioare pe care mi le fac.

    ReplyDelete
  3. ieseam si noi in copilarie! doar ca ne certa mamaia. Da, primul impact era ca e rece, si apoi cand ne obisnuiam cu senzatia nu mai era asa de socant. Dar nu stateam locului,ne miscam.

    ReplyDelete
  4. Doamne-ajuta!
    In numarul 2 al revistei Leacuri si retete manastiresti, aparut in ianuarie, este prezentat un articol ,,Zapada, leac de linistire si vindecare".
    L-am gasit la aceasta adresa(autoarea se pare ca l-a scris pentru revista Taifasuri inca din 2009):
    http://www.taifasuri.ro/taifasuri/religie/2619-leacuri-manastiresti-nr250-sapt17-22-dec-2009.html
    Bunul Dumnezeu sa va rasplateasca osteneala si indoit bucuriile pe care ni le aduce acest blog.

    ReplyDelete
  5. Nu v-a vazut niciun vecin ca sa se socheze de tot? :))

    ReplyDelete
  6. Or fi vazut... am coborat si eu si vreau sa spun ca a fost un tonic excelent.
    Cat n-am avut zapada, foloseam cada cu putina apa rece in care pleoscaiau cu picioarele.

    ReplyDelete