Monday, January 6, 2014

Vad in sufletul meu...

...savarsindu-se o lucrare pentru care nu m-am ostenit deloc.
In ultimul timp constientizez ca nu mai vad moartea inconjurata de un val de deznadejde si groaza (desi stiam ca Hristos a murit si a inviat, mi-era greu si sa citesc vieti de sfinti mucenici), ci mai degraba ca pe o trecere la vesnicele lacasuri. Mai ales cand e vorba de oameni cu viata aleasa, rasunetul mortii lor in interiorul meu e un soi de bucurie linistita.
Credinta mea lucratoare mai mult la nivel rational incepe sa mai trimita si spre inima strafulgerari de lumina. Se infiripa un alt mod de a percepe lumea vazuta si nevazuta fara ca eu sa fi facut vreun demers de autosugestie. Pur si simplu moartea mi se pare mult mai prietenoasa.
Cred ca Dumnezeu-Iubirea ma pregateste pentru o perioada a vietii in care voi avea nevoie de asezarea aceasta launtrica.
o imagine care acum imi pare mult mai frumoasa

No comments:

Post a Comment