Sunday, January 5, 2014

Pursuit of happiness

Dragut, dar cam ateist pentru gusturile mele :) De obicei cand necazurile se tin lant exista o cauza (in pacatele omului) sau au un scop inalt (vezi Iov). Lucrurile nu se intampla pur si simplu.
Mi-a adus aminte de inceputurile casniciei mele (si ale altor familii prietene) care au stat sub semnul saraciei. Nu am trait acelasi grad de dificultati financiare cu eroul filmului, dar am perceput stramtorarea la fel de acut (data fiind trecerea abrupta din casa parinteasca unde n-am cunoscut lipsurile la propria familie cu un buget mai mult decat modest).
Furtunile pecuniare pot fi cauza naufragiului corabiei casniciei atunci cand saracia nu este intampinata corect. Cunosc o singura familie care a trecut cu brio testul acesta al saraciei. La restul sa-a lasat cu tensiuni, certuri si chiar batai... Nu au stiut sa fie uniti la greu, nici sa pretuiasca si sa ocroteasca dragostea dintre ei.


3 comments:

  1. Si noi am inceput ff modest.Am gestionat bine situatia.Odata cu indreptarea situatiei au aparut certurile.Slava desarta a cuprins cealalta inima si eu nu mai sunt buna.Munca pe care o fac eu in camin, o poate face alta impecabil, pe bani putini.Atunci aveam doar o patura subtire si ne incalzeam impreuna.Acum avem mai multe, dar eu tremur,Imi tremura inima cand ma da ceelui rau si-mi spune ca sunt doar ceva care incepe cu j si se termina cu g.

    ReplyDelete
  2. Un duhovnic bun poate diagnostica si vindeca bolile acestea ale cuplului (fiindca rareori e bolnav sufleteste doar unul dintre soti).

    ReplyDelete
  3. Mie mi-a dat speranta filmul si mesajul pe care l-am inteles este ca munca sustinuta aduce rezultate. Eu cred ca Dumnezeu ajuta si pe cei ce intind mainile catre El si pe cei care-L ignora, pentru ca toti suntem ai Lui - nu cred ca primim dupa merit, suntem iubiti pur si simplu. Sper ca nu v-am suparat cu comentariul meu pueril pentru ca va citesc de ani buni cu mare, mare drag.

    ReplyDelete