Wednesday, January 15, 2014

Ia sa vedem...

... cum a fost binecuvantata Rebeca atunci cand a parasit casa parinteasca pentru a se casatori:
60.Şi au binecuvântat pe Rebeca şi i-au zis: "Sora noastră, să se nască din tine mii şi zeci de mii şi să stăpânească urmaşii tăi porţile vrăjmaşilor lor!" (Fac. 24)

Cand m-am maritat eu, varianta era:
"Vezi sa nu ramai insarcinata prea repede! Sper ca macar de metoda calendarului ai auzit..."
Vorbele astea nu mi le-a zis mama, ci au venit de la femei din biserica. Pe vremea aceea nu am cunoscut  in orasul nostru vreo familie de preot care sa fi fost un exemplu si o incurajare de a nu opri rodirea pantecelui.
Singura frica de pacat m-a calauzit si rugaciunile duhovnicului mi-au dat putere. E calugar, dar sfaturile lui au intarit temelia familiei mele mai mult decat cuvintele preotilor familisti pe care i-am intalnit.

No comments:

Post a Comment