Monday, February 26, 2018



Un cal cu sinuzita, citind la psaltire, cu calaretul vesel in spate 
  • Gheorghita se spala in lighean pe picioare si gandeste: "de ce nu pot sa tai apa asta? Si de ce nu pot sa o ridic daca trag de ea cu mana?"
  • Surioara mai mare: "Tati, eu eram nascuta cand ati facut-o voi pe Nectaria?" "Da, desigur." "Pai si de ce nu am vazut? De ce nu m-ati chemat si pe mine?"
  • "Gigicule, hai odata sa te imbrac, de cate ori sa iti spun sa vii?" "Dar eu de cate ori sa iti spun sa mai stai putin?"
  • Mai aveam si un filmulet cu o discutie gender cu Ghe, in care el ma intreba unde se casatoresc oamenii, imi spunea ca vrea sa se casatoreasca cu Grigo si ca problema ar fi ca nu are rochie de mireasa, dar era mai mare de 100mB si nu ma lasa Blogger asta sa il postez😊

2 comments:

  1. Ce tare e replica "Dar eu de cate ori sa iti spun sa mai stai putin?" Până la urma cine cedeaza? Cine de cine ascultă? :)))

    ReplyDelete