Thursday, December 21, 2017

Serbarica



La serbare iar am auzit ceva care mi.a sunat fals la urechea mea ortodoxa😊 "magia Craciunului". Oamenii nu sunt rau intentionati, dar se joaca de-a cuvintele.

Seara de Craciun nu e magica, e sfanta. Ea sta sub semnul tainei intruparii lui Dumnezeu si poarta pecetea tuturor randuielilor minunate care au ocrotit nasterea Pruncului sfant si a chipului in care s-a descoperit aceasta oamenilor, fie ei magi, pastori sau prooroci din cei de demult.

Din pacate pentru mine, fiindca imi intunec mintea cu grijile lumesti, nici eu nu am timp sa cuget cum se cuvine la nasterea Domnului.

2 comments:

  1. Locul asta e pentru mine o oaza de normalitate si de nadejde. Ma incearca uneori neincrederea cand vad, intr-o scoala intreaga, ca niciun copil nu este crescut in perspectiva vesniciei (poate sunt, dar eu nu am avut bucuria sa ii cunosc). Si faptul ca intalnesc, chiar in mediul online, persoane care isi cresc copiii raportandu-se la Hristos, imi da nadejde. Si poate m-o binecuvanta si pe mine Dumnezeu, petind pentru copiii mei, sa isi gaseasca soti si sotii dispusi la jertfa si rabdare in perspectiva mantuirii. Amin!

    ReplyDelete
  2. Sunt foarte draguti toți copilașii așa îmbrăcați în ii. Bravo învățătoarei voastre pt serbare.
    Bucură-te fara sa cauți nod în papură. Pentru copii magia Crăciunului nu înseamnă nimic rău. Pur și simplu ceva tainic vor să spună.
    Sărbători cu liniște!
    Maria

    ReplyDelete