Wednesday, December 13, 2017

Mi-e mila...

...de saracii oameni care se invart in cerc strict pe pamant si nu intrevad lucrarea lui Dumnezeu in viata lor.
Cand nu inteleg ce mi se intampla am invatat sa nu ma revolt ca in fata absurdului, ci sa astept cu rabdare si sa merg prin credinta pe calea cea ingusta a poruncilor. Unele intrebari ale vietii nu isi gasesc insa raspuns cat timp suntem in aceasta lume.
Incep sa deschid ochii spre a nu judeca. Dumnezeul nostru nu este un Dumnezeu al tiparelor. El cerceteaza si inimile celor care nu se inscriu in sabloanele asteptate si poate gaseste acolo odihna.
Fara Hristos viata e o moarte continua. Fa Doamne, sa nu mai viez mie, ci Tie!

3 comments:

  1. Subscriu Ecaterina. Fara Hristos viata aceasta e o moarte continua....f frumos spus

    ReplyDelete
  2. De curand l-am ascultat pe parintele Coman intr-o conferinta. Cineva ii ceruse sa rectifice putin ceea ce zisese mai devreme, pentru ca sminteste. Raspunsul parintelui a fost acela ca isi asuma sminteala, ca uneori e necesara, ca Hristos opereaza de la inceput pana la sfarsit cu sminteli, tocmai pentru a rasturna anumite status-quo-uri. Si ca nimic nu e mai periculos decat asezarea omului intr-o formula preconceputa.

    ReplyDelete
  3. Ca o completarea, una dintre fete imi spunea ce trista i se pare viata celor de la scoala, care nu stiu de post si de bucuria pe care ti-o ofera asteptarea unei mari sarbatori. Desigur, la varsta lor totul se cam rezuma la trup: ”... cum o fi sa mananci sorici si carnati si bunatati in fiecare zi? Ce farmec mai are sa le pui pe masa in ziua de Craciun?”

    ReplyDelete