Saturday, June 8, 2013

Pentru ficatel :-)

Nasa mea (in postul Craciunului) a eliminat in felul acesta multe pietricele si mi-a spus ca intr-adevar se simte "mai usoara":  pe fond de alimentatie vegetariana se consuma timp de o saptamana suc de mere (cate un pahar la masa), apoi in a saptea zi nu se mananca decat pana la pranz, seara se consuma 1/2 cana de ulei de masline+1/2 cana de suc de lamaie, se administreaza MgSO4 pentru imbunatatirea peristaltismului si dilatarea cailor biliare (ajuta si aplicarea locala de caldura). A doua zi dimineata se vor elimina prin scaun multiple pietricele (calculi colesterolici care vor pluti la suprafata apei din wc)
E o persoana optimista si nu si-a pus problema ca ar putea face vreun icter mecanic sau vreo pancreatita acuta.
Mai multe detalii in cartea de aici si in videoclipul acesta mai pe larg.

Ma intreb daca aceste pietricele exista sau formarea si eliminarea lor e data de ceea ce se administreaza anterior eliminarii, la fel ca placa mucoida (chiar am asistat si eu la multe colonoscopii si nu se observa decat perete intestinal, nicidecum resturi aderente de mucoasa continand alimente ingerate cu luni in urma). Totusi, la nivel celular sau intercelular cred ca sunt efecte benefice datorate intensificarii activitatii diferitelor sisteme naturale de excretie.

2 comments:

  1. Despre placa mucoida la fel cred si eu. Chestia cu calculii mi se pare cam periculoasa, daca asa cum spuneai pleaca vreo piatra pe canal si blocheaza? Tare mi-ar fi placut sa existe un remediu de genul asta care sa nu aiba un asemenea risc...

    ReplyDelete
  2. Ideea lui e ca fragmentezi calculii inainte cu sucul de mar...daca asa ceva merge

    ReplyDelete