Sunday, June 2, 2013

De ce nu ne merg...

...afacerile:
"Dar pentru ca-ti iubeai copiii nu i-ai sfatuit ci i-ai lasat sa se strice tare, de asta s-a maniat pe tine Domnul. Din pricina pacatelor si nelegiuirilor lor ai pierdut tu in afacerile tale cele lumesti.
Ai curaj si intareste casa ta. Dupa cum fierarul, ciocanind lucrul lui, face din el ce voieste, tot asa si cuvantul cel drept spus in fiecare zi biruieste orice rautate. Nu inceta dar, a-ti sfatui copiii tai."
Din vedeniile lui Herma (Scrierile parintilor apostolici)

3 comments:

  1. Imi place blogul dvs, nu scap nici una din actualizari :)).Imi pUteti da cateva sfaturi pentru stimularea lactatiei?MULTUMESC.

    ReplyDelete
  2. Pune copilul cat de des poti la san in primul rand. Apoi bea lichide suficiente, ceaiuri pt stimularea lactatiei. Eu am obs o imbunatatire daca am consumat peste.

    ReplyDelete
  3. incearca sa fii odihnita pe cat se poate

    ReplyDelete