Thursday, May 19, 2011

  • Maria, în apa din cadă, vorbeste tare. Crezând că are ceva să-mi spună, intru şi o privesc întrebător. "Mami, vrei să-ţi ţin un discurs?" "Ce discurs?" "Despre scriitori... Ai văzut cum pot ei să descrie atât de bine sentimentele fiecărui personaj? Ţi-ai dat seama că pot să ne facă să iubim sau să urâm un personaj, indiferent ce fapte face el? Eu cred că nici ei nu ştiu cum le iese chestia asta. Dacă i-am întreba cum fac ei, nu cred că ar şti să ne înveţe şi pe noi. Asta înseamnă să ai talent... Nu se învaţă, mă-nţelegi? Ori îl ai, ori nu-l mai ai!"
  • "Lui Dumnezeu nu-i place când un om joacă rolul lui Iisus şi se crede atotputernic?" "Nu cred..." "Dar îi place că unii dintre cei care privesc filmul îşi schimbă viaţa şi se întorc de la păcate după ce văd filmul despre Mântuitorul?"
  • Dacă mă obligă cineva să citesc o carte, de-abia citesc şi mi se pare mai puţin frumoasă decât atunci când sunt lăsată să-mi aleg singură...
  • După ce am făcut o extracţie mi s-a umflat falca şi arătam oribil. Reacţiile copiilor: "Aşa o să rămâi?" "Mami, mi-e frică de tine!" "Lasă, că eu te iubesc aşa, urâtă, cum eşti!"
  • O fetiţă mofturoasă, dar sinceră, a recunoscut: "Când văd că mâncarea are mult zarzavat, eu spun că nu e bună, iar după ce mă faci să gust,îmi place, dar nu-mi convine să ai tu dreptate. De aia mă strâmb la fiecare lingură."

No comments:

Post a Comment