Friday, December 6, 2019

Cadoul...

...de mos Nicolae a fost cate un ceas pt fiecare dintre baietii mici. Asta fiindca sunt obsedata de timp si de felul in care as putea sa transmit copiilor sa nu il iroseasca. De asta am si ales pt Ghe un ceas cu limbi: ca sa vada fizic cum trec secundele, minutele.

Le-am cumparat acum o luna si tot atunci le-au si primit, cu mentiunea ca sunt in contul Mosului. Bine am facut, fiindca atunci am avut bani si nu mi-a parut rau sa ii dau pe asa ceva. Acum insa avem cauciucuri de iarna la masini si fonduri doar pentru strictul necesar.

Altceva voiam sa scriu insa: acest cesulet a aterizat nu se stie cum in masina de spalat, a trecut printr-un ciclu de spalare si a iesit nevatamat de acolo. Chiar water resistant!

PS Azi a fost ziua pestisorului nostru, Niki: un an de la cumparare, still alive (tinut intr-un borcan ordinar, tratat cu multa neglijenta)

6 comments:

  1. sa le poarte cu drag!o sa le iau si eu fetelor de Craciun, de mult mi-a propus.

    ReplyDelete
  2. Sa le fie de folos! Astfel mi-ai amintit ca intentionam si eu sa iau un ceas fetei de Craciun.

    ReplyDelete
  3. Băiețelul nostru de aproape 6 ani își dorește mult un ceas, probabil le vom cumpăra și surorilor. De unde l-ați cumpărat? Într-o lume în care se vând multe, extrem de multe produse, ne simțim stingheri căutând un ceas clasic pentru copii.

    ReplyDelete