Sunday, April 28, 2019

Vigantolul...

...bunicilor era grasimea de porc (untura, slanina) ca plaja nu prea cred ca faceau pe vremuri decat in copilarie.

Vad ca o lingurita de untura de porc crescut traditional (adica pascut, liber, la soare) contine cam 500ui de vitamina D. Pentru sezonul rece mai ales, e importanta innoirea rezervelor facute vara in piele.

Oricum, vitamina D ingerata se degradeaza de patru ori mai repede decat cea produsa in piele prin expunere la soare.

Se spune ca dupa expunerea la soare ar fi bine sa nu faci dus imediat si mai ales sa nu frictionezi pielea, fiindca toate interfereaza cu procesul de productie a vit D. Asa zice netul😊, n-am facut eu studii despre asta.

5 comments:

  1. Pentru c-ai zis de Vigantol ...
    Le dai copiilor Vigantol, in sezonul rece (septembrie-aprilie), in fiecare an?
    Fetita mea are 5 ani si medicul asa mi-a zis ... cate 2 picaturi pe zi.
    Parca nu-s impacata ...

    ReplyDelete
  2. Nu sunt consecventa. Le dau cand si cand. Le mai dadeam si ulei de peste intr-un timp, dar am renuntat: dupa ce ca era scump nici nu prea le placea (desi il acceptau)

    ReplyDelete
  3. Există și alte variante la Vigantol, mai blânde și mai de încredere, de exemplu Babyguard D3 (pe bază de ulei de măsline, încapsulate și foarte ușor de administrat, prin răsucirea capsulei moi și stoarcere în guriță).

    Andreea

    ReplyDelete
  4. Asa am cumparat pt Anastasia. Intr-adevar e mai comod la administrare.

    ReplyDelete
  5. Toate vit D de prin farmacii ca sunt produse din lanolina de oaie.

    ReplyDelete