Monday, April 22, 2019

De ceva vreme...

...caut ca in orice eveniment din viata mea sa vad mana lui Dumnezeu si sa incerc sa am o atitudine cat mai detasata, privind totul din perspectiva vietii vesnice. Asa pot sa triez mai bine caror demersuri sa le acord importanta si care ganduri merita sa mai zaboveasca in mintea mea.

Unele intamplari mi se par insa cel putin ciudate. De exemplu nu stiu ce sa cred despre telefonul primit acum doua zile de la o ruda, care m-a abordat fara sa para ca stie ca as fi nascut, desi in mod sigur a aflat. Nu tu "Ce mai faci, cum va simtiti?", nici "Sa fiti sanatoase!". Niciun cuvant despre asta, intr-o perioada in care cu oricine m-am intalnit, eu sau copiii, am primit cel putin urari de bine, daca nu si intrebari mai detaliate despre cum mai suntem.

O fi avand ceva asupra mea (desi nu vad ce ar putea fi)? Sa fie pur si simplu o lipsa acuta de bune maniere? Sa consider ca asteptarile mele despre o prima conversatie postpartum sunt bizare? Sau poate prea ma cred centrul universului si e normal ca oamenii sa uite pur si simplu ca au o noua rudenie?

Asa m-am framantat o zi intreaga, cercetandu-mi constiinta, apoi am hotarat sa las toate gandurile sa plece, sa nu mai presupun nimic pana la semnale mai clare de antipatie si sa nu ma intereseze decat sa am o dispozitie senina fata de toata lumea.

4 comments:

  1. Mi s-a întâmplat si mie la nr 3 cu o rudă f f apropiată. Sa stii ca testul tine mult, poti fi senină la următoarea discuție si intalnire si sa devii ostilă dintr-odata peste ceva timp aparent din senin. Lupta e de durata...cu cat mai repede uitam răul facut cu atât mai bine.

    ReplyDelete
  2. Pai eu nu sunt ostila. Chiar nu prea avem tangente si nu stiu din ce ar fi putut aprinde vrajmasul vreo scanteie

    ReplyDelete
  3. Eu zic sa nu va faceți griji,ati procedat corect sa lăsați gândurile sa plece și sa nu mai presupuneti nimic pana aflați ceva sigur.

    Oricum dvs știți foarte bine ca în aceasta perioada o femeie este mult mai sensibila, au loc schimbări hormonale care pot da peste cap și cea mai echilibrata persoana, prin urmare cel mai bine este sa fiți linistita și sa mulțumiți Domnului pentru noul boboc de fata care înflorește pe zi ce trece.
    Dumnezeu sa va ocrotească,
    Mihaela

    ReplyDelete
  4. Eu sunt incredintate ca sunt ispite pentru noi pentru ca apar din senin si nejustificat. Cu cat iti porpui ceva si te si stradui intr-o anumita directii vin ispite fix in acea directie.

    ReplyDelete