Tuesday, April 2, 2019

Iar ma iau...

...de marsul pentru viata si dau sugestii:

  • marsaluieste pana la o femeie gravida si vezi cu ce ii poti fi de ajutor (acasa sau la treburi in afara casei)
  • pana la o maternitate si fa milostenie cumparand suplimente sau medicamente (sau chiar alimente pe care si le doreste si nu si le permite) unei femei gravide
  • macar da-i un telefon si incurajeaz-o sau binedispune-o si vorbeste-i despre "partea plina" a paharului vietii
  • sustine concret o familie cu multi copii, ridicand putin din crucea grea pe care si-o asuma in aceasta era a egoismului (nu numai financiar ci si prin alte servicii pe care le poti oferi ca profesor, ca medic, ca sofer etc)
  • daca esti casatorit si nu ai alte probleme grave, lucreaza la inmultirea vietii dand nastere tuturor pruncilor cu care te binecuvanteaza Dumnezeu 
  • da sfaturi intelepte tinerelor cupluri despre cum se pastreaza "nunta cinstita si patul nespurcat", incurajeaza-le in lupta pe care trebuie sa o duca impotriva opiniei generale anti-viata.

9 comments:

  1. Ecaterina draga, poti sa-mi dai, te rog, o adresa de mail la care sa-ti pot scrie?
    Cristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trimite mai intai tu un comment cu mailul tau( pe care nu il voi publica, bineinteles, apoi iti scriu eu)

      Delete
  2. Draga Ecaterina,

    Legat de ceea ce spui despre "inmultirea vietii, dand nastere tuturor pruncilor cu care te binecuvanteaza Dumnezeu", iti cer un sfat: am 36 de ani si 3 copii (7-12), dar sotul nu mai vrea nici in ruptul capului altii. De ani de zile ma rog fierbinte Bunului Dumnezeu pentru asta, dar sotul este categoric. E o durere mare, intrucat aceasta este singura viata cu care ma identific cu adevarat si nu ma pot vedea facand altceva si, sincera sa fiu, nici nu vreau. Dumnezeu stie ca am incercat sa fac altceva, m-am intors la scoala si am mai facut o facultate, dar asta nu a reusit sa-mi ia gandurile decat provizoriu.
    Cum ma pot impaca cu decizia sotului? Vreau sa fac ascultare, dar nu mi-e usor mereu. Oare ar mai trebui sa nadajduiesc cu Bunul va schimba ceva?

    Maria

    ReplyDelete
  3. Nu stiu ce sa te sfatuiesc. Mai vorbeste cu el, putin si des 😊, despre nazuintele tale. Nu ca repros, nici ca o cicaleala fata de el, ci cu dragoste si deschidere care asteapta reciprocitate.

    ReplyDelete
  4. E foate adevarat tot ce-ai scris.
    In acelasi timp cred ca si aceasta manifestare, chiar daca n-are rol practic imediat, e importanta prin mesajele pe care le transmite. O singura persoana daca e convinsa si constientizeaza ca o sarcina nu "e alegerea femeii", ca embrionul nu face parte din corpul femeii, ci este o alta fiinta unica, irepetabila si la fel de importanta ca noi toti... si tot e un castig!

    ReplyDelete
  5. Eu totusi cum o sa stiu ca pleci la spital?! Pui banner?!
    Doamne ajuta sa aduci pe lume cu bine o Anastasia sanatoasa! Maicuta Domnului sa va tina sub Sfant Acoperamantul sau! Te pomenesc cu drag! Larisa

    ReplyDelete
  6. Scriu un rand aici. Chiar am nadejde un ajutorul rugaciunii altora in acele momente, fiindca eu ma straduiesc, dar mintea parca imi ingheata in travaliu.

    ReplyDelete
  7. Naștere ușoară, Ramona! Sa vina Anastasia ușor și să fiți sănătoase! Doamne miluiește!

    ReplyDelete