Tuesday, April 16, 2019

Inainte de..

...baita de aseara eu si sotul priveam dintr-un colt al camerei cum copiii se ingramadeau sa o dezbrace, sa o mangaie sa o maseze cu crema, sa ii cante si sa pupaceasca. Se descurcau foarte bine si fara noi 🙂

Am citit ca bebeii sunt ff buni la face-detection, ca recunosc vocea mamei de cand erau in burta si ca mirosul pielii ei este inconfundabil pentru nasucul lor.

Si totusi... cu atatea manute dornice sa o imbratiseze, sa o mangaie si sa o poarte pe mititica mea, ma intreb daca nu va avea probleme in a-si recunoaste parintii sau daca nu va avea un atasament mai slab fata de noi...

1 comment:

  1. Nu cred! Deoarece chipul tau va aparea cel mai des in fata ei - atunci cand o alaptezi. Eu imi amintesc ca ai mei toti, incepand cu varsta de 2 luni, scoteau sanul din gura de mai multe ori/repriza de alaptat, pentru a ma privi si a zambi :). Si tin minte ca al la.al treilea m-am asteptat sa se ataseze de frati pentru a nu plange cand plec de langa el (pe la 4-6 luni parca incepe faza asta), dar nu a functionat. Era evident ca mama era de neinlocuit. Pentru tati, insa, nu stiu ce sa zic...

    ReplyDelete