Saturday, April 6, 2019

Sunt...

...la sala de nasteri... Rugati-va pt mine!

35 comments:

  1. Maica Domnului și Sfinții toți sa fie cu voi! Alina

    ReplyDelete
  2. Ne rugam! Cred ca a venit deja Anastasia!

    ReplyDelete
  3. Nastere usoara si multa sanatate tie si micutei. Maicuta Domnului sa va ocroteasca!

    ReplyDelete
  4. Maica Domnului sa va ocroteasca!

    ReplyDelete
  5. Maica Domnului sa-ti fie alături!

    ReplyDelete
  6. Sf Ioan Scararul sa va ocroteasca! Speram la vesti bune!

    ReplyDelete
  7. Da-ne un semn ca sunteti bine, Ecaterina!

    ReplyDelete
  8. Doamne ajuta!... Pe calendarul vechi azi se prăznuiește Bunavestire... Nu e nimic întâmplător!

    Cu mult drag,

    Elena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a fost si aici o randuiala.

      Delete
    2. Azi după ce am citit postarea despre convorbirile tale cu fiica ta plecata la Domnul, m-am "amuzat" un pic gandindu-ma că port același nume ca și ea și că ți-am scris mesajul fără să știu nimic din rugăciunile tale. Parca ți-ar fi scris chiar ea, din ceruri, prin mâinile mele (mda, 'mustesc de smerenie' scriind asta). N-ar fi chiar de mirare. Când Anastasie (Sf Nectarie) a scris scrisoare către Domnul Iisus în Ceruri, Temistocle a deschis-o și i-a trimis haine și incaltari cu mesajul "de la Domnul Iisus pentru Anastasie".

      Cu mult drag,

      Elena

      Delete
    3. Si mie mi s-a parut interesant ca ai remarcat.

      Delete
    4. "Demistificare": am remarcat pentru că am un fin de botez născut într-o familie americană care s-a integrat in totalitate in Biserica Rusească, și cata vreme am fost in SUA am avut și duhovnicul la biserica respectivă, deși în general mergeam la slujbele de duminică la români. Pe vremea respectivă mergeam la slujbele praznicale, pe cat posibil, în ambele părți și m-am învatat sa fiu atenta. De exemplu astăzi am o bucurie f mare: este Duminica Sf Maria Egipteanca, dar pe calendarul vechi este chiar 1 aprilie, ziua ei de prăznuire. Nu știu dacă mai are legătură cu gândurile tale, pentru mine e bucurie pentru că e ziua mea de naștere și sunt atenta la viețile sfintilor prăznuiți astazi, ca să iau exemplu de la ei (de ex: Sf Tomaida, 14 aprilie; Sf Maria, 1 aprilie).

      Cu mult drag,

      Elena

      Delete
    5. Noi ne tot raportam si la stilul vechi fiindca avem stranse legaturi cu viata liturgica a sf munte

      Delete
  9. Ne rugam si va pomenim si noi.
    Doamne ajută!

    ReplyDelete
  10. Intamplator, azi-noapte cand m-a trezit copilul pe la 02-03, te-am pomenit intr-o scurta rugaciune, fara sa vad postarea ta. Doamne ajuta! Sper ca sunteti bine!!

    ReplyDelete
  11. Am nascut...greu de tot, mai ales dupa expulzie

    ReplyDelete
    Replies
    1. of, stiu ce simti :(.Slava Domnului ca ai scapat, sper ca te simti bine.Si sper ca si bebita e ok :).
      Si eu am facut o hemoragie urata ultima data si oricum am fost daramata dupa, abia ma miscam, din cauza sciaticii si a altor probleme.Oricum, totul ma durea.Foarte greu mi-am revenit fizic , iar psihic... nici acum nu imi pot aminti fara sa-mi dea lacrimile.
      Doamne ajuta sa te pui pe picioare cat mai repede.

      Delete
  12. Maica Domnului sa fie cu dvs! Bine ai venit Anastasia!

    ReplyDelete
  13. Te îmbrățișăm, eroina noastră! În timpul liturghiei m-am gândit la voi două. Să veniți sănătoase acasă! Doamne ajută!

    ReplyDelete
  14. Offf dar de ce asa de greu dupa expulzie?! Sunt sigura ca o sa ne povestesti tu mai incolo cand o fi timp. Pana atunci Slava Domnului, felicitari mamica draga si bun venit Anastasiei! 6 sau 7 aprilie?

    ReplyDelete
  15. Felicitări, ma bucur ca a-ți trecut și peste acest hop, Anastasia e bine?

    ReplyDelete
  16. :-/ și eu mă tem de rupturi/cusături/chiuretaj al placentei... Am trecut prin astea și cred că dacă se repetă va fi și mai rău. Dar slavă Domnului că au trecut aceste dureri și că, totuși, nu a fost nevoie de cezariană!
    Recuperare rapidă și La mulți ani pământeşti trăiți frumos alături de micuță!
    Așteptăm să vă reveniți și să ne povestiți, cu sfaturi pentru cele ce vor trăi experiențe similare.

    Andreea

    ReplyDelete
  17. Doamne ajuta! Sa fiti sănătoase amândouă! Ce s-a întâmplat, ați avut hemoragie?

    ReplyDelete
  18. Imi pare rau... Dar ma bucur ca traiti :). Va doresc din toata inima sa va refaceti cat de repede si sa reusiti sa va bucurati!

    ReplyDelete
  19. Domnul Isus Hristos sa va binecuvanteze si sa iti dea vindecare deplina! Cu drag, Roxana.

    ReplyDelete
  20. Ma bucur foarte mult! Eu dupa a patra nastere simteam de parca ar fi trecut trenul peste mine, dezmembrata. Va dorim sanatate!

    ReplyDelete
  21. SANATATE MUUUULTA LA AMANDOUA!

    ReplyDelete
  22. Doamne ajuta....si sa va faceti bine car mai curand! Maicuta sa va aiba in paza!

    ReplyDelete
  23. Doamne ajuta. Sa va aduca bucurii, recuperare grabnica.

    ReplyDelete
  24. Doamne ajuta, sper că sunteți bine amândouă!

    ReplyDelete
  25. https://www.comuniuneortodoxa.ro/sfinti-si-cuviosi-marturii/sfanta-anastasia-vindecatoarea-dezleaga-o-tanara-de-farmecele-pe-care-le-facuse-fostul-logodnic/

    ReplyDelete