Friday, April 3, 2015

Piure de urzici:

urzici oparite + cativa catei de usturoi opariti si ei+ cartofi fierti + ulei de masline => un piure delicios dupa parerea mea si a sotiorului meu, dar extrem de gretos pentru majoritatea copiilor. Ciorba de urzici acrita cu zeama de varza a fost combinatia cea mai acceptata dintre toate formele de prezentare ale acestor buruieni miraculoase pentru sanatate.

Am impresia ca papilele gustative ale copiilor simt si alte componente chimice ale mancarurilor pe care adultii nu le percep. Imi aduc aminte ca in copilarie si mie mi se pareau de-a dreptul oribile anumite mancaruri pe care ai mei chiar le apreciau. De aici decurgeau multe neintelegeri teme culinare.

1 comment:


  1. nici eu nu am mancat urzici pana dupa 30 ani. Problema e textura. Daca le toc marunt ca pe verdeata si adaug in ciorba/mancare/piure de spanac/mazare nu le mai simt.
    Cateva idei de la francezi de gatit urzici : http://home.naturopathe.over-blog.com/article-toutes-les-recettes-et-astuces-pour-cuisiner-l-ortie-74281068.html

    ReplyDelete