Thursday, August 15, 2019

Alegoric...

...vorbind, am trait urmatoarea situatie: vrand sa dau milostenie o prajitura, am trimis un copil cu ea la o batrana de la biserica. Raspunsul ei a fost cam asa "Buna e prajitura asta, maica, da' eu am diabet. In plus, frisca asta nu prea pica bine la fierea mea plina de pietre. Ma mai gandesc daca sa o accept sau nu."

Am luat-o si am oferit-o unui copil. Lui i-au stralucit ochisorii, a topait de bucurie si mi-a zis ca nu spera sa primeasca nimic in ziua aceea si ca era atat de flamand incat si o bucata de paine era buna pentru el. A mancat-o pe nerasuflate.

Eu am fost fericita ca am aflat pe cineva caruia sa simt ca pentru o clipa i-am facut viata mai frumoasa. Batrana, totusi, s-a suparat iremediabil nu numai pe mine, ci si pe copilul care a intermediat intre noi.


1 comment:

  1. Dumnezeu sa-i aline suferinta zic eu- fara motiv...dvs si copilul acela ati facut milostenie chir daca ea a refuzat-o.

    ReplyDelete