Tuesday, March 25, 2014

Etiologie...

Pe Eca o incepe sa o doara capul la scoala, la prima ora de curs. Se plange la doamna si o convinge sa o duca la cabinetul medical. Acolo doamna doctor o examineaza atent: febra n-are, de mancat, a mancat de dimineata, cu dantura e ok, urechile nu par a avea probleme. Ii da un paracetamol si o trimite inapoi in clasa. Fie-mea trece intai pe la toaleta unde se aranjeaza putin in oglinda dupa consultatie si... stupoare... durerea de cap dispare ca prin minune cand isi da cordeluta jos ca sa-si prinda parul din nou :)))
I-am zis acasa un banc pe care l-am auzit cand eram mica: "Domnule doctor, ma doare ochiul cand beau ceai..." "Scoate lingurita din cana inainte sa bei..."

2 comments:

  1. N-am sa uit niciodata durerile de urechi (ureche externa), pe care le aveam din cauza bentitei. Bentia aceea din elastic lat, chinezesti :(
    Si da, cordelutele prea stramte dau dureri de cap. - Alina

    ReplyDelete
  2. Stiu, si eu sunt ex-pioniera si implicit ex-purtatoare de cordelute :)

    ReplyDelete