Monday, March 24, 2014

Daca aveti printre apropiati...

...o gravida care se simte rau si nu are alt sprijin, ati face o mare milostenie sa jertfiti din timpul vostru ca sa o ajutati la treburile zilnice.

Spre exemplu eu nu pot sa gatesc, nu pot spala obiectele sanitare, nu pot schimba scutece murdare, nu pot sta multa vreme in picioare ca sa fac ordine (de fapt imi cam fac veacul in pat ca sa nu vomit nonstop). Din fericire sotul si copiii reusesc sa suplineasca lipsa mea de energie, astfel incat caminul nostru arata cat de cat decent. Periodic vine si mama care mai retuseaza cu mana de femeie ceea ce ei scapa din vedere.

Nu vreau insa sa imi amintesc de primii ani de casatorie cand copiii erau mici si consortul mult mai putin priceput. Sarcina era pentru mine un calvar si pentru copii o perioada de austeritate culinara.

Repet: daca vreti sa faceti o fapta buna in acest post, luati in consideratie ca puteti usura din povara aproapelui si in acest mod. Poate sprijiniti familia respectiva ducandu-le un cos cu o masa de pranz, luand un copil mai mare de la scoala, facand cumparaturi pentru ei sau platindu-le facturi, iar daca sunteti mai familiari puteti sa va implicati in menaj, babysitting cu ceilalti copilasi, sau chiar facand un masaj gravidei suferinde.

1 comment:

  1. Da! Imi amintesc si eu cu durere perioadele in care copiii mei mancau pufuleti toata ziua, pentru ca nu puteam nici sa deschid usa la bucatarie fara sa vomit. De multe ori plangeam ca nu avea cine sa ma ajute. Nu ma mai gandeam la curatenie, ci doar la a-mi gati cineva ceva si a veni sa le puna masa. Mare milostenie este sa ajuti pe cineva in situatia asta!

    ReplyDelete