Saturday, March 1, 2014

Cuvant desert

Saptamana aceasta tati a fost plecat iar noi am avut in plus fata  de programul obisnuit si grija masutei cu martisoare.


Ca sa ne putem descurca am chemat o batrana de la parohie ca sa ma ajute la menaj.
La sfarsitul saptamanii, pregatindu-se sa plece, mi-a spus:
" Uitati-va pe-aici, sa nu ziceti ca v-am luat ceva de prin casa."
Nu ma asteptam sa-mi zica asta, mai ales ca nu e prima oara cand colaboram si am incredere in ea, altfel n-as fi chemat-o. I-am raspuns in gluma, desi eu nu sunt prea sugubeata de felul meu:
 "Aaa! Cred ca mata' mi-ai luat plastilina!"
Nici n-am terminat bine de zis, ca batrana s-a si pus pe plans si a inceput sa se dezvinovateasca. Degeaba am incercat eu s-o dreg, sa-mi cer iertare si sa-i explic c-a fost o gluma. A plecat suparata.

Vă spun că pentru orice cuvânt deşert, pe care-l vor rosti, oamenii vor da socoteală în ziua judecăţii. (Mt. 12, 36)

1 comment:

  1. http://ioanflorin.wordpress.com/2014/03/01/despre-buna-intrebuintare-a-foamei-pe-intelesul-celor-care-postesc/ O postare spre folosul tuturor celor ce citesc! Doamne ajuta-ne!

    ReplyDelete