Saturday, July 14, 2012

iulie 2012




















13 comments:

  1. Mulţumim pentru poze, sunt tare frumoase, iar locurile în care aţi ajuns sunt minunate şi binecuvântate!
    Mă bucur că aţi ajuns şi la Părintele Arsenie! Iar de-acolo până la zimbri n-a mai fost mult...:)
    Elena trebuie felicitată pentru prima ei călătorie la aşa depărtare!

    ReplyDelete
  2. A fost tare cumintica.
    Pentru parintele Arsenie avem o evlavie deosebita si deseori mergem la sfintia sa. La zimbri n-am mai fost...

    ReplyDelete
  3. Cat de aproape ati fost de noi! Alina - o cititoare din Densus

    ReplyDelete
  4. Si daca mai veniti pe aici prin Tara Hategului sa veniti sa vedeti si ouale si fosilele de dinozaur din expozitia din comuna Berthelot de langa orasul Hateg. Imi amintesc ca ai scris ca Ionut e pasionat de dinozauri. Pentru vizite si ghidaje in Geoparcul Dinozaurilor Tara Hategului va sta la dispozitie administratorul de patrimoniu de la geoparc Cristian Ciobanu (0743072930). Exista si un sait al geoparcului dar este inca in lucru http://hateggeoparc.ro/ Mi-ar placea sa va cunosc. Alina

    ReplyDelete
  5. Cu siguranta data viitoare trecem pe la dinozauri.
    Deja ne cunosti :)

    ReplyDelete
  6. pe banii cui ati fost in excursii?ca dintr-un singur salariu de popa nu ai cum sa tii 6 guri si sa-i mai dai si la scoala...nu-ti zic si tie parintii?sa te mai invete si sa =ti zica sa te mai opresti din facut copii?nu ti-e rusine de rude,de parinti,de vecini?de prietene?ai si tu un pic de bun simt si mai ai grija si de primii copii nu tot cu burta la gura neglijandu-i pe ceilalti..

    ReplyDelete
  7. Am observat ca cel mic poarta des ochelari de soare. am vrut sa le cumpar si eu fetelor dar apoi am citit ca daca nu sunt din aceeia adevarati, cumparati de la magazinele de specialitate si care sunt de obicei foarte scumpi (peste 100 ron), mai rau fac ochilor. Cica pupila se dilata din cauza lentilei colorate si soarele ataca si mai rau, pentru ca ei nu au factor de protectie, ci doar au lentilele fumurii.

    ReplyDelete
  8. Nu poartă des, pt că îi pierde :)
    Sunt din Auchan, la 11 lei parcă. S-ar putea să fie adevărat ce ai citit. Cert e că ai un oarecare confort când priveşti prin ochelarii de soare. Mai ales la volan când străluceşte parcă şi şoseaua, şi luneta maşinii din faţă...

    ReplyDelete
  9. Oare de ce au unii atat grija de restul copiilor pe care ii ''neglijati'' ?!

    Pentru mine o astfel de familie si o astfel de viata xca a voastra e un model de urmat si un exemplu ca se poate, daca-ti pui nadejdea in Dumnezeu.

    Rugati-va inca si pentru mine,Ecaterina !

    Alina
    (cea care a nascut intre timp al treilea copil la 41 de ani, si-i ''neglijeaza'' pe ceilalti, fara rusine de parinti si prietene) :)

    ReplyDelete
  10. Un preot de mir nu ar fi bine sa-si impovareze familia cu greutati financiare, nu l-ar ajuta in slujire. Sunt bucuroasa ca am descoperit acest site unde valorile mele crestine se confirma. Toate articolele sunt ziditoare, ma regasesc in ce scrie Ecaterina si, desi nu o cunosc, o iubesc, o respect si-i sunt profund recunoscatoare ca isi face timp sa editeze si sa impartaseasca acest fel adevarat de vietuire in Hristos. Slava lui Dumnezeu!

    ReplyDelete
  11. Anonima care este indignata ca preoteasa Ecaterina naste pruncii pe care Dumnezeu ii daruieste, sa cerceteze pe internet viata Parintelui Vasile Mihoc si viata parintilor parintelui Mihoc si sa vada ce familie binecuvantata are. Si uite ca cei 13 copii ai sai nu au murit de foame, desi pe vremea comunistilor hrana era chiar o problema!

    ReplyDelete
  12. Interviu cu Aglaia Mihoc, mama cu cei mai multi copii preoti din tara.Un interviu minunat prin simplitate şi intelepciune. Sa luam aminte!
    http://binecuvantareacasei.blogspot.ca/2011/05/interviu-cu-aglaia-mihoc-mama-cu-cei.html

    ReplyDelete
  13. Da, eu o duc prea bine. Chiar nu sunt stramtorata material... Doar trupul meu imi pare cam obosit in ultima vreme, dar Dumnezeu ma tine.

    ReplyDelete