Saturday, October 2, 2021

Prin copii...

...am auzit cateva cazuri similare care par sa contureze un nou fenomen: nu se dorește libera trecere decat pentru vaccinati, restul fiind privati de libertate de miscare in mod voit (in cea mai nevinovata interpretare, nu as putea decat sa concluzionez ca rezultatele testelor sunt adesea eronate). 

Sunt elevi/studenti:

care au un parinte pozitiv, confirmat prin testare, 

care au simptomatologie evidenta (unii astmatici, respira cu puffuri medicamentoase) 

care au acasa efectuat un test rapid pozitiv, 

DAR 

care la testarea DSP au iesit negativi.

Am mai gasit aici o stire, care, daca nu e fake, este o dovada flagranta de partinire a vaccinatilor: ei participa la evenimente fara test, dar cei negativi la testare nu ar avea aceasta permisiune, de parca ar fi pedepsiti cumva. 

4 comments:

  1. Ce sfat imi puteti da?: am aflat din surse sigure ca fata mea se drogheaza ; initial banuiam ca am vazut simptome. Sunt deznadajduita fiindca de trei ani ma lupt sa o duc pe calea ortodoxiei si nu reusesc.Iertati indrazneala! Doamne ajuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Întrebarea însăși conține răspunsul. Cereți ajutor specializat,vedeți unde greșiti sau ați greșit și sfătuiți va cu duhovnicul. Nimeni nu poate da un sfat la distanță neștiind contextul...

      Delete
  2. Buna ziua! Poate va ajuta sa luati legatura cu dna Marta Butnaru, inspector de specialitate în cadrul Centrului de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Bacău. Vedeti pe linkul de mai jos o inregistrare de la Romania pt viata!
    https://fb.watch/8tilN-xptl/
    Bunul Dumnezeu sa ajute!

    ReplyDelete
  3. Va mulțumesc tuturor pt sfaturi Doamne ajuta!

    ReplyDelete