Tuesday, September 21, 2021

Pe langa...

... faptul ca nu am fost solicitati financiar absolut deloc cu cheltuielile organizatorice specifice nuntii, cuscrii nostri preluand 100% aceasta responsabilitate, vreau sa notez aici si alt aspect care arata purtarea de grija (chiar si in detalii) a lui Dumnezeu. 

Sa fii personaj principal la o nunta presupune o anumita tinuta vestimentara pe care, avand in vedere situatia financiara a ultimului an si dimensiunea familionului, nu ne-am fi permis-o sub nicio forma. Dumnezeu a rezolvat problema indreptand gandul cuiva duhovnicesc (care a dorit sa faca o pomenire de 7 ani a unui anume Petrica, om al strazii, pe care o sa il tin minte pana mor) catre noi. Ne-a trimis o suma importanta de bani si chiar a sugerat ca ar vrea sa imparta haine pentru raposat. Tin sa mentionez ca este o persoana pe care nu o cunosc personal, care nu ne mai contactase de foarte multa vreme si care nu a știut nicio clipa ca planuiam o nunta. 

De asemenea, reverenda parintelui a ajuns prin colet vineri inainte de cununia religioasa, fiind o surpriza


comandata binefacatorii nostri, care au intuit aceasta nevoie. S-a potrivit ca turnata, desi sotul meu are o tipologie corporala mai dificila pentru croitori si nu prea si-a gasit ceva fara cusur pana acum. 


4 comments:

  1. Frumoase ținutele! V-am văzut în pozele postate de Gabriela Firea.
    Cat despre nunta, cred că familia ginerelui are situație financiară destul de buna, doar cuscrul nu e orice om!
    Important e sa se înțeleagă copiii, căci nu trăiesc nici cu socrii , nici cu părinții!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt curioasa si eu să avad pozele. Unde le pot vedea?

      Delete
  2. Ce minunate sunt lucrurile Domnului! De necuprins cu mintea noastra..

    ReplyDelete
  3. Minunat e Dumneseu si minunate sunt lucrarile lui! Eu mai zic uneori, in treacat, oare cum vom reusi sa ii tinem in facultati si cum ii vom casatori pe fiecare. Stiu ca nu le pot oferi ajutor financiar la cununie, nu le pot oferi nici locuinta,pamant sau alte bunuri. Totate vor depinde de pronia lui Dumnezeu. Mi-as dori ca, in cazul in care vor primi aceste lucruri de la parintii ginerilor si nurorilor, sa nu le fie pricina de discutii in casa.

    ReplyDelete