Saturday, December 15, 2018

El este...

...noul locuitor al casei noastre, Niki. Acest nume e rezultatul unui compromis, caci initial se numea Nicolae.


 Din cauza acestui nume insa,  s-au scandalizat fetele mari, mai riguroase ca mine: "cum sa dai nume de sfinti la animale?!"

ele au primpijamalute noi
Uite cum: am cumparat pestele cadou pentru baietei de sf Nicolae. Atat de mult s-au bucurat de el, atat l-au privit si i-au vorbit, i-au cantat, incat m-am temut ca se vor atasa prea tare de el.

Atunci am zis sa preintampin cumva un soc emotional in cazul in care pestele nu va rezista la noi. Le-am spus ca pestii sunt foarte sensibili, ca se imbolnavesc usor si unii chiar mor la scurt timp dupa ce isi schimba mediul. Ei au venit cu propunerea sa ii dam numele Nicolae ca sa il ocroteasca sfantul. Le-am explicat ca oricum durata lui maxima de viata ar fi cam doi ani.

Grigo a promis sa il ingrijeasca foarte atent "ca sa-si traiasca si el viata la maxim si sa se simta la noi mai bine ca la Auchan"



Ca sa fie fericit au avut grija si de eventualele placeri estetice ale pestelui si i-au pus si beteala in jurul acvariului😊

1 comment:

  1. Nu puneti pestisorul in bol pt ca va muri, asa am aflat si eu mai demult, si cred ca e ceva real. Ii trebuie un acvariu.

    ReplyDelete