Sunday, December 30, 2018

E tarziu...

...si nu vreau sa ma lungesc cu scrisul. Constiinta nu-mi da pace pana nu consemnez aici o transformare minunata care s-a petrecut cu mine in ultimul timp, odata cu aceasta a opta sarcina. Ei bine, ma simt plina de energie in mod surprinzator.

Cred ca de-a lungul anilor (de vreo doisprezece ani ma chinuia un duh cumplit de slabiciune) m-am mai plans pe aici pe blog ca ma simt rau. Nu mai retin exact ce detalii am dat, dar stiu sigur ca realitatea era mult mai intensa in sens negativ decat ce am expus public.

Schimbari de stil de viata si alimentatie am facut de multa vreme, asa ca nu asta cred ca e cauza schimbarii miraculoase, desi m-au ajutat si ele intr-un fel. Gandul imi spune ca satruinta (de aproape un an) de a merge zilnic la biserica sa citim paraclisul Maicii Domnului, de a tamaia la mormantul Elenitei si de a cere ajutorul mestesugului doctoricesc al sf Pantelimon a adus mila Domnului asupra mea, fiindca aveam mare nevoie de putere si rezistenta fizica.

Ma bucur, dar ma si rusinez in acelasi timp, fiindca nu am crezut o clipa ca starea mea de sanatate poate evolua altfel decat printr-un declin incet si sigur.


2 comments:

  1. am simtit si eu o mare putere cat timp m-am ținut de slujbele bisericii acatiste, paraclis, sf Maslu. cum am mers mai rar a scazut puterea si a crescut agitația interioară. pentru 2019 mi-am propus sa reiau mersul regulat la aceste slujbe care ma hrănesc sufletește si trupești...chiar dacă o sa aloce cam tot timpul liber simt ca e ceea ce îmi doresc. te îmbrățișez ecaterina si...sa scrii mie imi dai multa putere! Domnul si Măicuța Lui sa iti răsplătească această jertfă de a scrie pentru noi!

    ReplyDelete
  2. Da, ispita e sa cred ca nu am timp. Dar odata trecut acest gand ajutorul Domnului face ca toate sa se randuiasca bine si sa am de fapt timp pentru tot ce am cu adevarat nevoie.

    ReplyDelete