Saturday, October 21, 2017

Eliptica

Mi-a spus aproapele ca sunt idioata(pe bune, chiar mi-a spus😊)

Si m-am simtit ultrajignita, m-am enervat, i-am zis ca nu permit sa mi se vorbeasca asa, ca sunt adepta decentei, etc.

Apoi am pus putin tacere si am reflectat asupra mea. Nu cumva are dreptate? Si am descoperit cu tristete ca, intr-adevar, luand in considerare intregul meu univers interior, cu tot ce hranesc si incalzesc acolo, cuvantul "idioata" e chiar indulgent.

Nu am putut sa nu ma duc la aproapele sa ii spun si lui cat adevar graieste fara sa isi dea seama. Macar atata demnitate sa am, sa recunosc acest lucru.

PS Am avut aceasta deschidere, pentru ca este vorba despre un aproape cu o intelegere mai adanca a lucrurilor.

7 comments:

  1. Pai de unde stii atunci ca a grait fara sa isi dea seama? Poate si-a dat
    Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e vazator cu duhul inca, sa imi stie tainitele inimii.

      Delete
  2. Toti suntem idioti de-a lungul vietii, dar putina decenta in exprimarea parerilor nu strica!

    ReplyDelete
  3. Imi spunea duhovnicul meu ca smerenie nu inseamna sa spun eu singura ca sunt proasta, ca asta pot sa spun, ci sa ma jigneasca altul si sa nu ma supar, ba sa ii dau dreptate cu sinceritate...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smerenie e cand nu esti idiot nici macar pe dinauntru si nu te tulburi cand te jigneste altul, dar daca eu chiar sunt, de ce sa ma supar cand mi se spune?

      Delete
  4. M-ai facut sa rad! Normal ca te-ai enervat, e foarte urat ce ti-a spus aproapele, doar ca e urat ce ti-a spus e o realitate! Ca esti sau nu cum ti-a spus, Dumnezeu stie, in orice caz nu e treaba aproapelui sa jigneasca! M-ai facut sa rad fiindca mi-am amintit de ceva oarecum similar, am traversat odata pe unde nu trebuia si un sofer a strigat dupa mine "vaco!" - iar eu in gandul meu mi-am zis chiar sunt o vaca, doar vaca traverseaza aiurea! Astea insa sunt micile noastre incercari de a ne mai taia din parerea de sine, in realitate noi cei care traim in lume suntem influentati de ea si nu putem ajunge la masurile sfintilor din Pateric! Parerea mea dupa ce ti-am citit cam tot blogul este ca esti o "idioata" tare faina si desteapta! Imbratisari!

    ReplyDelete
  5. E nevoie de rugaciune:
    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/drama-unei-familii-de-preot-decimata-intr-un-accident-de-masina-inmormantarea-parintelui-petru-gavril-si-a-fiicei-sale-anisia-a-murit-in-cele-din-urma-si-micuta-anastasia-sotia-preotului-maria/

    ReplyDelete