Wednesday, February 19, 2020

Nu este nevoie...

... de povesti inventate despre ascultare. Tot ce trebuie sa faci este sa fii atenta la felul în care aceasta lege duhovniceasca lucreaza in viata copiilor tai si sa ii ajuti sa observe si ei ceea ce se intampla.

Ieri Grigore a iesit singur afara in fata blocului, fiindca mititeii au fost bolnavi si eu am ramas in casa cu ei.

La un moment dat niste baieti din vecini l-au chemat impreuna cu ei pe un teren din apropiere. Eu nu l-am lasat, fiindca acolo vin si baieti mult mai mari, de toate culorile, si joaca fotbal si nu stii la ce te poti astepta.

S-a cam suparat, a cartit ca el ramane singur si nu are cu cine se juca, dar a ascultat. In nici 5 minute au aparut in peisaj doi frati cam de varsta lui, baietii unui parinte, pe care nu ii mai vazuse de multa vreme si s-au distrat foarte bine toti trei.

Morala: tu fa ascultare, ca va veni si binecuvantarea; nu te lua dupa ceea ce poti tu sa prevezi, caci nu stii de unde sare iepurele cand este vorba de planul dumnezeiesc.

1 comment:

  1. Legatura ascultare-binecuvantare nu am facut-o, bine spus!

    ReplyDelete