Wednesday, June 5, 2019

Zi de bucurie....

... pentru fericita ei salasluire in lacasurile ceresti, dar si de plangere de dor, pomenirea Elenei a devenit pentru noi o mica sarbatoare a familiei la care am chemat si alti frati intru Hristos, pentru simplul motiv al dragostei duhovnivesti prin care ii simtim apropiati.






Parintele meu se bucura de ziua adormirii Elenei ca de ziua de Paste. A tinut neaparat sa imparta bombonelele grecesti care ii placeau ei. Fiind in Athos ca sa le cumpere si-a dat seama ca era chiar ziua ei de nastere, 23 mai, asa ca le-am servit cu mai multa bucurie la "aniversarea" ei in viata vesnica.

1 comment:

  1. Dumnezeu sa o odihnească cu Sfintii Sai!
    Ma gandesc mereu pe 23 mai la Elena, la dumneavoastra întrucât si sora mea este născută in aceeasi zi, si mi- a fost ușor sa rețin data.
    Chiar dacă nu va cunoaștem personal, va împărtășim faptul ca plângem si, dupa caz, ne bucurăm alături de dumneavoastra chiar asa de la distanta.
    Multă sănătate si putere sa va dea Dumnezeu tuturor!

    ReplyDelete