Tuesday, June 11, 2019

Imi iubesc...

...foarte mult copiii.

  • Nu e suficient pentru a fi o mama buna😊
  • Iubirea asta e uneori un sentiment impovarator. Ma face sa sufar
  • Ea nu transforma copiii mei intr-unii performanti, ci ma sustine in rabdarea si acceptarea lor
  • Ei nu ma iubesc in aceeasi masura si in acelasi fel, dar consider acest lucru ca fiind firesc.
  • Nu faptul ca eu ii iubesc ii face sa ma indrageasca automat, ci felul in care stiu sa ma port cu ei. 
  • Uneori iubirea pentru ei imi dicteaza sa fac lucruri pentru care le par nesuferita. Aceasta e o sursa de conflicte intre noi.
  • Un factor de echilibru interior pentru ei este receptarea si intelegerea  corecta a manifestarilor exterioare ale iubirii mele 
  • Iubirea omeneasca in sine nu poate face mare lucru. Unita cu rugaciunea insa, e mare facatoare de minuni.
  • Felul in care ii iubesc eu si ceea ce imi doresc pentru ei e diferit de felul in care isi revarsa Dumnezeu dragostea asupra lor si trebuie sa fiu pregatita sa accept asta fara cartire

No comments:

Post a Comment