Wednesday, June 26, 2019

Am o retinere...

...in ceea ce priveste rugaciunile de cerere catre sfintii mucenici. 

Gandindu-ma la chinurile rabdate de ei, la curajul si barbatia lor, ma simt prost sa ii rog pentru alinarea durerilor mele penibil de usor de dus, sa le marturisesc temeri venite din lasitate si sa cer implinirea dorintelor mele poate mult prea lumesti.

 Relatia mea cu ei e mai mult una meditativ-admirativa, pricina din care apropierea sufleteasca e cumva umbrita de sfiala de a ma deschide fata de ei cu toate ale mele...

3 comments:

  1. Tocmai prin curajul și jertfa lor au dobandit îndrăzneală către Domnul și ne pot ajuta în neputințele și necazurile noastre. Eu am mare nădejde în mijlocirea și intervenția lor directă. Am avut parte de mare ajutor de la Sf mare mucenic Mina și Efrem cel Nou. Sigur și de la alți mucenici care nu îmi mai vin acum in minte. Sa avem parte de rugăciunile lor!

    ReplyDelete