Saturday, June 15, 2019

De-ar fi...

...cacaoa cu lapte vin, cred ca as fi o mare problema pentru ai mei. Am upgradat pofta de ciocolata cu lapte intr-o pasione pentru cacao cu lapte, care se asorteaza cu alaptarea exclusiva de minune😊: lichide multe, glucide cu absorbtie rapida, calciu, lipide, calorii, excitant nervos.

La mine infranarea e mai mult o chestiune ideologica, nu o neputinta a trupului. Daca ratiunea mea e convinsa ca un aliment e nociv, in mod sigur nu il voi consuma.

Ca sa ma biruiasca o ispita, trebuie sa castige teren la nivel de gand. Asa s-a intamplat si cu noua bautura care incepe sa imi puna stapanire peste meniul zilelor de dulce.Mintea o accepta mai usor fiindca e ceva facut in casa, in care stiu ce ingrediente folosesc: lapte de vaca pascuta traditional, miere de albine de la producator particular cunoscut si cacao bio.

1 comment:

  1. Mult am patimit din pricina poftei de ciocolata cand o alaptam pe cea mica. In primele luni se agita si plangea de numa la cateva ore dupa ce mancam un patratel de ciocolata sau beam o cana de lapte cu cacao. Nu imi venea sa cred ca are asa efect. Rabdam pofta toata ziua, spre seara ma biruia si apoi stateam cu ea in brate si ma leganam pana la miezul noptii. In zilele in care nu ma atingeam de cacao, era bine. Si doar ea a fost asa, baietii nu aveau probleme

    ReplyDelete