Friday, June 28, 2019

Daca este cineva...

...care ma poate face praf in lumea asta, atunci e vorba de unul dintre oamenii de care sunt legata cu iubire mai multa: sot, copii, parinti. Mereu m-am intrebat cum pot sa imi anihilez aceasta vulnerabilitate fara sa imi inchid inima catre ei si cum sa fac sa fiu detasata, sa nu ma tulbur cand vreunul dintre ei (prin ceea ce face sau pateste) ma raneste cu sau fara voie.

Raspunsul (pe care ma vad neputincioasa a-l pune in practica) ar fi sa ma centrez doar pe ceea ce am de daruit acestor oameni, sa nu astept nimic in schimb (desi in acest caz mi se pare absurda alegerea vietii de mirean casatorit) si sa deschid ochii spre vederea si acceptarea voii lui Dumnezeu, Care in lucrarea Lui pentru sufletul meu ingaduie sa traiesc anumite incercari.

No comments:

Post a Comment