Wednesday, June 19, 2019

"Mai stai...

... draga si tu de vorba cu baiatul nostru. E si el adolescent si altfel discuti cu el ca barbat despre problemele specifice varstei"

"Cum iti place tie sa ne coordonezi pe toti! Poate vrei sa imi spui si ce tema sa abordez  si ce cuvinte sa folosesc in conversatie?! Lasa ca daca vreau si simt sa fac asta, vorbesc eu fara sa imi dai tu ordine."

Cel mai bine este ca in ceea ce priveste interactiunile cu copiii sa vezi cat poti cladi tu prin cuvant si exemplu personal, lasand restul in seama lui Dumnezeu. Nu poti sa tragi tot anturajul in sablonul pe care il creezi tu.

Poti sa ii limitezi relationarea cu persoanele care iti pare ca au influenta nociva, dar si aceasta urmand tot duhul pacii, nu prin certuri si cu dispret, ci din dragoste pentru copil si cu intelegere pentru conditia mizerabila in care se afla un om care raspandeste raul.

6 comments:

  1. Păi...cam are dreptate mama. Eu am pus la cale o minivacanță băieți+tati și văd că funcționează foarte bine. În timp ce eu mă bucur de singurătate, pace, liniște, etc. , ei își consolidează relația. Visez la momentul ăsta de la începutul anului și da, taaaaaare bine e să mai fiu și singură câteva zile.

    ReplyDelete
  2. Ca om care sint mereu nevoia sa coordoneze tot si toate simt tot mai frecvent ca e aaa cum ai concluzionat.
    "Cel mai bine este ca in ceea ce priveste interactiunile cu copiii sa vezi cat poti cladi tu prin cuvant si exemplu personal, lasand restul in seama lui Dumnezeu"
    încă intervin subtil cu sugestii dar dacă nu sunt luate in seama nu mai insist si nu ma mai supăr. e un mare progres zic.

    ReplyDelete
  3. tragi cu ochiul la noi in casa ecaterina :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😄 trag cu ochiul sa identific clisee familiale tipice

      Delete
  4. Ai pus punctul pe i cu această postarea.Multumesc mult,credeam ca sunt singura care gândește așa.

    ReplyDelete
  5. Draga Adina (Ada), multumim mult pentru propunere. Imi poti trimite un comment cu un nr de telefon sau un mail pe care putem comunica detalii.

    ReplyDelete