Monday, June 17, 2019

Nu stiu altii...

...cum sunt, dar mie imi plac produsele alimentare in varianta lor onctuoasa. Tocmai de aceea, nonconformismul din mine s-a manifestat si asupra colivelor pe care le-am facut pentru Elena, pe care in niciun caz nu le-am vrut apoase, nici cu alune nici cu stafide, nici cu cocos razuit.

Am adaugat in schimb, pe langa traditionala nuca pusa din belsug, fie ulei de cocos, fie putin tahini. Mie mi s-au parut tare bune. Ca aroma coaja de lamaie bio mi se pare cea mai buna alegere. Cam asa imi dicteaza papilele gustative sa procedez😊

Daca vi se pare o idee interesanta, puteti incerca pe cantitati mici mai intai, ca sa nu prapaditi toata coliva pentru tatonarea proportiei adecvate voua. Nici eu nu fac cantitati mari, ca sa nu imi ramana sau sa se acreasca prin frigider.

No comments:

Post a Comment