Thursday, May 30, 2019

Ieri...

...eu eram acasa cu Anastasia, mama cu bebelusa fratelui meu (1an si jumatate) si ne era greu la amandoua: mamei sa o supravegheze si mie sa imi termin treburile fiindca aveam de alaptat des. Am chemat-o pe la mine si ne-am descurcat mai bine: in timp ce eram cu Anastasia la san priveam pe carticele frumos colorate cu verisoara, apoi i-am aratat jucarii noi pentru ea si si-a facut de lucru cu ele. Cat eram eu cu fetitele mama m-a ajutat sa termin de bucatarit.

Morala: decat doua femei, luate separat, fiecare cu copilul ei, mai eficiente sunt daca lureaza in echipa (in cazul in care copiii nu se cearta intre ei, ci se joaca frumos).

Nu cred ca in casa merge aplicat artificiul asta cu o prietena, fiindca fiecare are treaba la casa ei, dar macar la plimbare, daca te simti depasita cand iesi singura, poti incerca sa evaluezi diferenta cand te cuplezi cu o prietena. Cred ca sunt mult mai usor de gestionat problemele organizatorice. Doar in cazul in care iti doresti sa comunici exclusiv cu copiii tai in intervalul respectiv cred ca prezenta unor parteneri noi de joaca te va eclipsa 😊.

5 comments:

  1. Ce bine v-ati ajutat una pe alta! :)

    ReplyDelete
  2. Am sters din greseala celalalt comentariu al tau.

    ReplyDelete
  3. Foarte buna ideea! Si eu m.am gandit la varianta asta dar nu am cu cine sa o aplic. De exemplu, intr.o zi sa merg eu la ea si sa stau cu toti copiii si sa ne jucam, iar ea sa isi faca treburile casnice inclusiv mancare pe 2 zile, apoi urmatoarea zi sa vina ea la mine si sa stea cu copiii pana imi fac eu treburile. Ar fi de vis...

    ReplyDelete
  4. Bucurați-vă mămicilor care aveți părinți să vă ajute! Am tot auzit mame spunând: ne creștem singuri copiii, mama ne mai ajută 2-3 zile pe săptămână, mai ia copiii câteva ore, etc. Sau mă descurc singură, mama doar face mâncare, spală vasele și stă cu copiii câteva ore... Știți cum e să nu ai pe nimeni și să fii mereu cu copiii? Copleșitor de greu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e. EU am ajutor doar din partea sotului cand e acasa. Am 2 copii cu care stau 24 de ore Din 24. Nu am niciun ajutor. Uneori ma mir cum de supravietuiesc.

      Delete