Sunday, October 16, 2016

Intrerup...

...putin tacerea de pe blog fiindca am intalnit ceva vrednic de consemnat. Este vorba de o vindecare minunata a unor leziuni de vitiligo cu agheasma de la izvorul sfantului Atanasie.

Sunt sigura de autenticitatea cazului, persoana in cauza fiind chiar nasul meu. Desi l-am vazut, nu mi-am dat eu cu parerea ca ar fi vitiligo. Diagnosticul a fost pus de un dermatolog care l-a asigurat ca boala asta nu trece pentru nimic in lume :)

Acum trei ani a observat ca pe tegumentul de pe dosul mainii drepte aparusera niste pete albe. S-au scurs cateva luni in care se resemnase la gandul ca fenomenul e ireversibil. Apoi a mers in Sfantul Munte intr-o excursie si fiindca au trecut cu grupul pe la izvorul sfantului Atanasie s-a spalat pe zona afectata cu putina agheasma. Spre surprinderea lui depigmentarile au inceput sa se recoloreze treptat. In scurt timp tegumentul si-a recapatat culoarea normala.

Anul acesta leziunile au reaparut, insa la mana cealalta. De data aceasta a mers la sigur la izvorul vindecarii cu gandul ca sfantul va face iarasi mila cu el. A primit si de data aceasta ajutor dumnezeiesc prin mijlocirea sfantului Atanasie.

2 comments:

  1. Doamne ajuta!
    Si mie mi-au parut pete pe maini, sunt inestetice.
    Prin ele, Dumnezeu ma vindeca de multe alte "bube".

    ReplyDelete
  2. Multumim pentru impartasire! Doamne ajuta.

    ReplyDelete